تشریح گام به گام مراحل ایجاد سبد اختصاصی (راهنمای سرمایه گذاران)
با عقد قرارداد با شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان، از مزایای مدیریت حرفه ای وجوه و سرمایه گذاری تخصصی برخوردار شوید. این شرکت سبدی متنوع از گزینه های سرمایه گذاری را در اختیار شما قرار می دهد. به منظور آشنایی گام به گام با نحوه عقد قرارداد سبدگردانی با شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان، متن ذیل را دنبال کنید.
مرحله اول) ثبت نام در سامانه سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام):
مطابق ضوابط و قوانین حاکم، اخذ هرگونه خدمات پایه برای تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی در بازار سرمایه، منوط به ثبت اطلاعات و شناسایی اشخاص در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) می باشد، که با صرف زمان کمی امکان پذیر است. ثبت نام در این سامانه طی دو مرحله شامل، ثبت اطلاعات شناسایی و بانکی و سپس احراز هویت صورت می گیرد.
این سامانه توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، راه اندازی و پشتیبانی می شود، به منظور ثبت نام در این سامانه به سایت سامانه سجام به آدرس https://www.sejam.ir/ مراجعه کرده و یا از طریق نرم افزارهایی نظیر آپ و سیگنال اقدام نمایید. لازم به توضیح است که راهنمای نحوه ثبت نام در این سامانه در آدرس مذکور در دسترس می باشد.
مرحله دوم) تکمیل فرم های ارزیابی ریسک
فرم های ارزیابی ریسک به تفکیک مشتریان حقیقی و حقوقی، به منظور سنجش میزان ریسک قابل پذیرش مشتریان طراحی شده است. مشتریان پیش از انعقاد قرارداد با شرکت، لازم است که این فرم ها را که شامل برخی اطلاعات درآمدی، هزینه ای، افق و اهداف سرمایه گذاری و برخی سوالات چهارگزینه است را با صرف وقت اندکی مطالعه و تکمیل نمایند.
نمونه ی این فرم ها برای اشخاص حقیقی از طریق این لینک و برای اشخاص حقوقی از طریق این لینک قابل دسترس می باشد.
شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان به منظور بسترسازی الکترونیکی و تسهیل ارتباطات میان مشتریان و شرکت اقدام به طراحی و راه اندازی سیستم ثبت نام غیرحضوری مشتریان نموده است، بطوریکه با ورود و ثبت نام در این سامانه دریافت اطلاعات هر مشتری به صورت خودکار از طریق سیستم سامانه سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) (مرحله قبل) صورت گرفته و امکان تکمیل فرم ارزیابی ریسک و سایر مدارک درخواستی برای عقد قرارداد، متمم های واریز و برداشت، فسخ، گزارشگیری و ... تماما از طریق این سیستم قابل انجام می باشد
به منظور ثبت نام و ورود به این سیستم می توانید از طریق این لینک اقدام کرده و یا در صفحه اول سایت شرکت بر گزینه سامانه جامع مشتریان شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان کلیک نمایید.
مرحله سوم) عقد قرارداد
با ثبت نام در سیستم جامع اطلاعات مشتریان، تکمیل پرسشنامه تحمل ریسک و بارگذاری مدارک از جمله رسید وجه واریزی به حساب معرفی شده، امکان عقد قرارداد به صورت الکترونیک وجود دارد. پس از عقد قرارداد، کارشناسان شرکت اقدامات لازم جهت صدور کد سبدگردانی مختص مشتری را صورت داده و پس از صدور کد یک نام کاربری و کلمه عبور به منظور ورود به سیستم گزارش دهی سبدهای اختصاصی شرکت که از طریق این لینک و یا از صفحه اول سایت شرکت در دسترس است را برای مشتری ارسال خواهند کرد که مشتریان عزیز با ورود به این سیستم می توانند به آخرین وضعیت سبد خود شامل نوع و میزان دارایی ها، بازده سبد، خرید و فروش های صورت گرفته و سایر اطلاعات دسترسی یابند.
چنانچه در طول انجام هر کدام یک از مراحل فوق، نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات تکمیلی داشتید می توانید در ساعات اداری با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و یا از فرم تماس با ما در صفحه اول سایت شرکت استفاده نمایید.